Administratief medewerker databeheer (m/v) 32-40 uur

Functieomschrijving


Jij zoekt een baan waar je aan de slag kan met data, waar je veel mogelijkheden krijgt op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en in een organisatie die een maatschappelijk belang dient. Dan ben je bij ons aan het juiste adres!


Je komt te werken in een organisatie die volop in beweging is en met een missie, namelijk: Samen Sneller Circulair. Van een organisatie van tientallen naar inmiddels, 25 jaar later, 300 medewerkers in dienst. Hoe groter de organisatie hoe belangrijker de data. Jij speelt hier een belangrijke rol in. Op basis van de data die jij verzamelt uit de systemen, bij de planning ophaalt en bij de teamleiders, zie je verbanden en laat je efficiëntie kansen niet onbesproken. Als backoffice van de afvalinzameling houd jij je bezig met operationele en strategische werkzaamheden.


De afvalinzameling wordt door de chauffeurs verricht bij inwoners in de aangesloten gemeenten en bij bedrijven. Om deze chauffeurs elke dag weer goed hun werk te kunnen laten doen, komt er uiteraard meer bij kijken dan alleen een vrachtwagen en de sleutels daarvan. Jij helpt hierbij door het inrichten van het strategische planbord, de capaciteitsplanning en de afvalkalender. Maar ook het inrichten, beheren, voorbereiden en optimaliseren van de inzamelroutes en wijkparken. Je zorgt dat de systemen met de juiste data gevuld zijn en signaleert onjuistheden. Je werkt hierin nauw samen met de planning en de teamleiders.


Jij gaat werken in een dynamische functie, waar nog niet alles staat. Dit biedt de kans echt een verschil te maken en je eigen stempel te drukken op deze rol. Om je een inkijk van jouw werkzaamheden als administratief medewerker databeheer te geven, hieronder een opsomming:


  • Inrichten strategisch planbord, capaciteitsplanning en afvalkalender.
  • Voorbereiden en optimaliseren inzamelroutes en wijkparken voor huis aan huis inzameling en ondergrondse containers.
  • Beheren stamdata en de verschillende systemen. En het koppelen van containerchips aan adressen. 
  • Het inrichten en periodiek leveren van een rapportage om klachten en meldingen inzichtelijk te maken.
  • Inrichten, verspreiden en beheren van standaardrapportages en leveren van ad-hoc rapportages.
  • Analyseren van de verschillende rapportages en modellen in overleg met het betrokken collega’s.
  • Het opstellen en beheren van procedures en werkinstructies van de eigen afdeling.
  • Verwerken van werkorders en optimaliseren van processen.
  • Deel nemen aan verschillende projecten.


Je komt te werken in een leuk en ambitieus team van tien medewerkers welke verdeelt zijn over de backoffice, planning en de weegbrug.

Functievereisten

Wat breng je mee?


HBO werk- en denkniveau.

Kennis van en ervaring met ERP-systemen en Microsoft Office applicaties.

Analytisch vermogen en een liefde voor data.

Communicatief sterk en je maakt snel verbinding met verschillende afdelingen.


Wij bieden!

Een bruto maand salaris van maximaal € 3.028,- op basis van een 40-urige werkweek. 

Ons voorstel zal afhankelijk zijn van jouw kennis en ervaring!


Volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Wij stimuleren een leven lang leren!

Alle faciliteiten om je werk hybride uit te kunnen oefenen. Ook wel eens lekker om wat later uit je bed te stappen, omdat je geen reistijd hebt!

Bijdragen aan een organisatie die koploper is in duurzaamheid en waar klantgerichtheid, innovatie en optimalisatie centraal staal.

Maandelijks persoonlijk arbeidsvoorwaarden budget bestaande uit:

* Levensloopbijdrage 1,94%

* Eindejaarsuitkering 3,25%

* Vakantiegeld 8%.

Minimaal 27,5 vakantiedagen per jaar op fulltimebasis.


Wil je meer weten, bel dan gerust naar Esther van den Helder (recruiter) op 0297 - 381 736