Overslaan naar content

Manager beheer assets 40 uur

Op locatie
  • Rijsenhout, Noord-Holland, Nederland
€ 6.200 - € 7.350 per maandAssets

Functieomschrijving

Wat bieden wij:



Salaris tussen € 6200,- en € 7.250,- bruto per maand op basis van 40 uur.

Persoonlijk arbeidsvoorwaarden budget van 13,44%.

Lease auto regeling.

Winstuitkering als er het desbetreffende jaar winst is gemaakt.

Professionele werkomgeving.
Actief bijdragen aan een schonere en duurzamere wereld.

Thuiswerk mogelijkheid.


Wie ben jij:



Een afgeronde hbo- of wo-opleiding in technische richting.

Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.

Je bent een inspirerend leider.

Sterke analytische vaardigheden en een kritische blik en je houdt het overzicht.

Je hebt een groot netwerk.

Je hebt ervaring met projectmatig werken en ben je commercieel en prijsbewust.

Ervaring met fleetmanagement van vrachtwagens en ander zwaar materieel is en duidelijke pré.

Kennis en ervaring van de sector en afvalbranche is een pré.

Goed beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.


Wat ga je doen:



Als manager beheer assets geef je leiding aan de afdelingen wagenpark, inzamelmiddelen en facilitaire zaken. Deze onderdelen worden elk operationeel aangestuurd door een eigen teammanager. De manager beheer assets maakt deel uit van het leiderschapsteam van Meerlanden.


Je primaire doel is het optimaliseren van de beschikbaarheid van de assets, zoals wagenpark, gebouwen, inzamelmiddelen en terreinen tegen zo laag mogelijke ‘Total Cost of Ownership’ in samenwerking met de afdelingen. Je rapporteert aan de directeur financiën en bedrijfsvoering. Als eigenaar assets zorg je voor tevredenheid van de interne stakeholders en maak je daar afspraken mee. Daarnaast heb je contact met de branchegenoten, leveranciers en ketenpartners van Meerlanden.


Je hebt een visie op ontwikkelingen binnen de branche waarin Meerlanden actief is, zoals duurzaamheid en circulariteit en werkt actief aan een net-zero bedrijfsvoering. Eén van de uitdagingen waar we als Meerlanden voor staan is het bestaande wagenpark emissie vrij te maken en het elektrificeren ervan. Dit vraagt om een helder beeld over de financiering, uitvoerbaarheid en coördinatie.

Daarnaast heb je een heldere kijk op uitbesteding of in het eigen beheer hebben van assets. Met altijd in de scope de financiering van investeringen met daarbij aandacht voor curatief en preventief onderhoud. Tevens ben je verantwoordelijk voor het opstellen van het MJOP en risicomanagement.

Je focus ligt op het halen van strategische doelen die Meerlanden zichzelf heeft gesteld, je denk actief mee en neemt besluiten die ertoe leiden dat de bedrijfsvoering kwalitatief hoog is, zodat de operatie en de gemeenten in het verzorgingsgebied van Meerlanden tevreden zijn en blijven.


Je werkt intensief samen met de business managers van Afvalinzameling, Commercie & Logistiek, Verwerking en Openbare Ruimte, maar ook met KAM, finance en inkoop. Voor de laatst genoemde afdeling is het belangrijk dat je enige kennis hebt van het Europese aanbestedingsrecht.

Daarnaast ben je financieel onderlegd en realiseer je targets en doelstellingen op een efficiënte en kwalitatieve wijze.

Waar ga je werken:


We zijn een maatschappelijke en innovatieve onderneming die op inclusieve en vooruitstrevende wijze producten, afval- en grondstoffen inzamelt, verwerkt, hergebruikt en recyclet (Re-use, Re-pair, Re-cycle). Daarnaast leveren we energie en warmte, en zetten we ons continu in voor een schone, hele en veilige openbare ruimte. Op deze manier levert Meerlanden in deze regio, een bijdrage aan een mooie en circulaire leefomgeving, vandaag en morgen.


Wil je meer weten, bel dan gerust naar Sanne Schaafsma(recruiter) op 06 10 10 96 22.

Vereisten

Kom samen met ons werken aan een schonere wereld!

of