
Medewerker klantcontact 32 uur
- Op locatie
- Schiphol Rijk, Noord-Holland, Nederland
- € 2.770 - € 3.459 per maand
- Publieksinformatie
Functieomschrijving
Kom werken als medewerker klantcontact bij onze afdeling publieksinformatie op Schiphol Rijk. Je komt te werken in een leuk en zelfstandig werkend team dat dagelijks telefonisch en per mail de inwoners te woord staat als ze vragen hebben. De vragen variëren van een niet geleegde rolemmer tot het het maken van een grofvuilafspraak en vragen over afval scheiden.
Wat bieden wij:

Bruto € 2.870- tot € 3.580,- per maand op basis van 40 uur per week.
Een jaarcontract, met uitzicht op een vast contract.
Persoonlijk arbeidsvoorwaardenbudget van 13,44%.
Winstuitkering als er het desbetreffende jaar winst is gemaakt.
Ruime reiskostenvergoeding.
Opleidingen en trainingen en persoonlijke ontwikkeling.
Plezierige werksfeer en natuurlijk leuke collega's in je team.
Thuiswerk mogelijkheid in overleg.
Wie ben jij:

Je hebt een mbo-opleiding gedaan en je hebt ervaring als klantenservice medewerker. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kunt goed met computers overweg. Spreek je meerdere talen dan is dat een pré!
Het is belangrijk dat je geduldig bent en de inwoners op een klantvriendelijke wijze te woord staat. Sommige inwoners hebben klachten. Aan jou de taak rustig te blijven en de klacht naar tevredenheid op te lossen. Je staat stevig in je schoenen.
Aan de telefoon ben je in staat direct alles te verwerken in de systemen die we gebruiken, dit doe je in een eigen intern systeem en ook in verschillende Microsoft Office programma’s.
Wat ga je doen:

Als medewerker klantcontact heb je dagelijks contact met inwoners van de 8 gemeenten in het verzorgingsgebied van Meerlanden.
Het betreft en inbound medewerker klantenservice functie, je hebt ook contact met interne klanten die je actief benaderd als er klachten zijn die de buitendienst moet oplossen. Het komt het ook voor dat je de inwoner terugbelt met terugkoppeling.
De inwoners bellen om veel verschillende redenen, bijvoorbeeld als ze een afspraak willen maken voor het ophalen van grofvuil, een rolemmer willen omwisselen of extra willen, een vraag hebben over ongediertebestrijding of een compliment willen geven. Jouw taak is om hen altijd gastvrij en vriendelijk te woord te staan en oplossingsgericht te denken
Daarnaast sta je in nauw contact met de teamleiders inzameling en andere collega's van Meerlanden om de melding die je hebt aangenomen opvolging te geven.
Ook worden er op de afdeling verschillende administratieve taken uitgevoerd.
Je komt te werken in het team publieksinformatie, dat bestaat uit leuke collega's, je gaat werken vanaf ons kantoor op Schiphol Rijk aan de Beechavenue 1-5.
Over Meerlanden:

Meerlanden is een maatschappelijke en innovatieve onderneming die op inclusieve en vooruitstrevende wijze producten, afval- en grondstoffen inzamelt, verwerkt, hergebruikt en recyclet (Re-use, Re-pair, Re-cycle).
Daarnaast leveren we energie en warmte uit onze eigen Groene energiefabriek en zetten we ons continu in voor een schone, hele en veilige openbare ruimte. Op deze manier levert Meerlanden in deze regio, een bijdrage aan een mooie en circulaire leefomgeving, vandaag en morgen.
Wil je meer weten, bel dan gerust naar Sanne Schaafsma(recruiter) op 06 10 10 96 22
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!